KON-TAKT spol. s r.o.

Komplexní poradenství a konzultační služby

V této oblasti lze naše služby využít k řešení komplexní personální otázky, a nebo k řešení dílčích problémů, jako je např. zavádění nových systémů řízení, systému vzdělávání, systému výběru či hodnocení zaměstnanců, vysoká fluktuace, neshoda mezi zaměstnanci na různých úrovních řízení apod.

OBSAH:
  1. Jaké služby nabízíme?
  2. Komu jsou naše služby určeny?
  3. Přehled základních témat komplexního poradenství a konzultačních služeb.
    1. Témata komplexního poradenství.
    2. Témata konzultačních služeb.

1. Jaké služby nabízíme?

  • Komplexní projektové poradenství realizované na základě kvantitativního, kvalitativního nebo kombinovaného výzkumu. Je zaměřeno především na otázku změn strategie a taktiky firmy, změn organizační struktury a kultury, technického a administrativního charakteru a na otázky vzdělávání a výcviku.
  • Konzultační služby zaměřené na široké spektrum otázek řízení lidských zdrojů a dosahování organizačních cílů. Jsou charakteristické cílenou orientací, věcností opírající se o bohaté empirické poznatky a rychlou aplikací.

2. Komu jsou naše služby určeny?

  • Komplexní projektové poradenství je určeno především pro vrcholový management nebo odborné útvary v procesu tvorby strategicky významného rozhodnutí.
  • Konzultační služby jsou určeny pro řídící pracovníky všech úrovní a pro personální útvary při řešení úloh každodenního života.

3. Přehled základních témat komplexního poradenství a konzultačních služeb

3.1. Témata komplexního poradenství:

  • organizační struktura firmy
  • organizační kultura a image
  • optimalizace způsobu řízení lidských zdrojů
  • efektivnost a produktivita managerské práce
  • sociálně psychologická atmosféra firmy (pracovního týmu)
  • systém vnitrofiremní komunikace
  • prezentace firmy, výrobku a služeb
  • příprava a realizace reklamní kampaně k posílení pozice firmy, výrobku a služeb na domácím trhu
  • pružné scénáře obchodního, kolektivního, krizového aj. vyjednávání a osobní příprava vyjednavačů
  • systém výběru zaměstnanců
  • krizové scénáře aj.

3.2. Témata konzultačních služeb

  • řešení konfliktních situací, zvládání zátěže a zvyšování odolnosti vůči stresu
  • stimulace a motivace zaměstnanců
  • osobní a profesní rozvoj
  • vedení, delegování a participace
  • parciální, komplexní, univerzální a speciální profesiogramy
  • dělba kompetencí a popisy pracovních pozic
  • kariérový růst
  • adaptace zaměstnanců
  • vytváření speciálních pracovních týmů k plnění mimořádně náročných úkolů
  • stabilizace zaměstnanců
  • hodnocení a odměňování zaměstnanců
  • vzdělávání a výcvik
  • taktika obchodního jednání a vyjednávání
  • osobní problémy managerů a zaměstnanců aj.
© Kon-takt s.r.o., webdesign Almara s.r.o. 2001 - 2007